søndag 31. mai 2015

Dagen før ---

Hei!!
Her sit eg og funderer ved morgonkaffien. Ser på denne flotte kastanjen, kor han forandrar seg  frå dag til dag. No er alle blomane, som ser ut som små juletre med kvite, bitte små blomar, som lys, snart utsprungne. Aldri sett at det blømer så rikt nokon gong! Eit under!
Pauli øye`ene mine har alle fått plass her  kjøken, mot nord. Her trivst dei best, og eg kan gleda meg over dei heile tida.


Har vore ei hektisk veka, dette. Ny pc og nettbrett, under montering og innstilling. Veldig fine innretningar. Men masse skal funka saman. Ikkje minst er det spaning om min eigen "hradisk" greier påkjenninga!!!
Men eg er takksam og glad for at Nytt om Iraqwbibelen er sendt ut med dette utstyret. Men det er no med god hjelp. Rofessjonell! Både innhald og alt!! Mykje godleik og velvilje!



Atter ein gong køyrde han eg har vore gift med i 60 år meg til Bryne og bar posen til skranken!

Me får så mykje velsigning att av dette arbeidet!

-----

Men så er det siste dag før me reiser mot "Varmare land!"
Pakking. Tabelettar, stavar, rullator og  -- badedrakt!!!  Haha! trur de verkeleg gamlemor legg utpå djupno i middelhavet? ---

Det er mykje summarfuglar å takast med no, ja.

På same tid er Nora og Frøydis nett no heimkomne frå Tanzania! DEI  er ikkje skvetne! Kanskje eg skulle ---- 


For ei tid sdan var dotter og dotterdotter på besøk. Her står Gunvor med radioen som morfar fann på høgaloftet. Den vart innlevert unnder krigen. Gunvor skulle skriva oppgåva om radioar under krigen. Så ho tykte det var stas å sjå den.

Elles er eg ferdig med fleire prosjekt. Kanskje hamnar noko i Albania?


Og eit teppe er ferdig til eit barnebarn. Ho kjem og hentar det når me kjem heim att. 
Ja, eg gleder meg alt til å koma heim og ta fatt!
Så er det berre til å gi seg hen til hekling att! Eit Primulateppe er under arbeid. 


Ha ein god sommar alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar