onsdag 1. juli 2015

Eg vil heim og sjå ein solnedgang på Jære!!


På dei varmaste og mest strabasiøse turane i Albania tona denne songen av Svein Årrestad for meg;

Eg vil heim å sjå en solnedgang på Jæren --


Kjenna vinden, kjenna regnet , kjenna sola ---


Eg vil heim til jærs å høyra fuglar syngja
fylgja lerkå på si flukt mot himlen blå ---
der er erlå, der er vibå, der er spogjen ---
ja sjøl mågeskrek er verdt å høyra på!
Ja, med vind og sol og fuglesong på jæren, då vert livet noge godt å satsa på!


Klem

2 kommentarer:

  1. Ja solnedgangen på Jæren
    er jo noe helt spesielt.
    Håper dere får mange slike fine solnedganger i sommer.
    Fikk forresten bøkene av Geir da eg var nedover Takk
    Ha ei fortsatt velsignet god uke :)

    SvarSlett
  2. Tenker dere er glad for at dere fikk noen dager
    i varmen før denne sommeren her i nord.
    Men vi må jo bare kose oss så godt vi kan på
    de fine dagene som innimellom dukker opp.
    I dag har jeg planlagt grilling, er meldt sol, så da går vi for det
    Ha ei velsignet god helg :)

    SvarSlett