torsdag 13. november 2014

Regnbogen


Regnbogen

Regnbogen! - Regnbogen såg eg i dag
som tyder at Ordet står enno ved lag!
Til meg som gjekk sturen og lei her på jord
synte du at du står bak dine ord!

Heilage Gud som i himmelen er,
klodane styrer, kvart sandkorn du ser!
Du bur og her i mi nedbøygde sjel.
Mismotet kverv,-  og  eg er so sæl!

*

Ja,det er godt å ha dette over sitt liv!


 Det blei ei mønsterbord til i dag og! Spennande kva oppgåva er når me får nytt mønster i morgon! :)

Når me er ute og køyrer, ser eg ofte slike kjelve rmed grønt godt gras. Og uti alt dette frodige ligg det ofte sauer, fredldg og fint. 
Då kjem eg på den 23 salmen i Bibelen. Der står det :

 Herren er min hyrding, det vantar meg ingen ting. 
Han let meg liggja i grøne enger. Han leier meg til vatn der eg finn kvile.

Der står meir godt. Berre til å lesa!

Klem

-- mor gunvor







-  og  eg er so sæl!

2 kommentarer:

  1. Ja det er litt av noen løfter vi har.
    Både når det gjelder regnbuen og ellers.
    Flott bilde av dobbel regnbue.
    Ønsker deg ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Gunvor. Eg blir glad av bloggen din. Det er som å prata meg deg!

    SvarSlett