lørdag 6. april 2019

Tida går



Ja tida går forare og forare!

Alt går seinare og seinare med meg, rekk ikkje på det eg vil. 





For eit år sidan laga eg desse  sokkane.  Og sokkar har det vorte mange av, og andra strikk. 

Slekta som heile tida utvidar seg er eg og oppteken av. Her er 1årsdagsselskap. 



Landet vårt er me glad i og  slik var 17. mai i fjor.


Guds ord er viktig å få inn i sjela, og det kjem gjennom øyrene! Derfor blei det Dab-radio og mykje innstilling og kluss for ei tilårskomen kona! Men godt når det funka. Eg må berre ta tid til å  setja det på .  Freistaren er lur og vasar meg ofte vekk.


20. mai såg det slik ut på turen min.





Dagen må eg sjå i kvar dag, og ser alltid først bibelordet øverst på framsida!
Når eg har sett det eg greier inni bladet les eg adakten på siste sida. Då får eg som regel åndeleg frukost!


Hage- og tunarbeid.


Strikking er alltid på gang.




Fått besøk på terrassen. då kan eg vera blid, ja! Det er jo i juli!


Her skal det bli nytt tak!
13, august.


Litt strikk om sommaren og.


MMM!  Plommer!!


Hundehua som ikkje passar nokon! Kjekt å ha!


Her er gamle gode slitaren, ILCT skrivaren på flyttefot,


Ein babyhemmelighet på gang!


Frå jubileumsfilmen eg fekk frå Frøydis.


Snill dotter "luftar" mor på kafee!

Treet ved bekken og meg. Har heimetreninga  med!
 17. nov.


Enkvann små frys på nevane.


24. nov. er denne på plass og minner oss om  høgtid og helg!


No skal Garnet flyttast! Ny hylle.


her er litt av garnet  på plass.


3. des. Soloppgang..


25 des i Verdalen


På nyåret er det restegarnet som skal koma til sin rett!



Finnst ikkje ord ---   18. Januar


Gamle hesplatreet etter mor ---

Garnet skal bli til dette  --


Far har fått lua hjå Brita.

Stor dag!

Storesyster, veslesyster og mamma.




Ikkje å klaga på fukosten på SUS! Men når matlysten manglar!




Slusa der alle måtte få fullt smittevernustyr! Influensa er ikkje å spøkja med.
 Men ingen klaga. Berre smil og hjelpande hender.


Men frå no går det framover!
 1.mars



 Ca 1. april. er eg nokså bra og trenar meg opp att.


Ny  babyhemmelighet på gang!

Tida går. Mangt å gle seg til!

Lær oss å telja våre dagar!

Dette var ei lita oppdatering og en prøve på å koma i gang att! 

Takk til alle som puffar meg i gang!

Helsing Gunvor



1 kommentar:

  1. Det var ein fin årskavalkade mor. Kjekt å lesa og kjekt å sjå, og ein lun humor lurer innimellom bokstavane :-)

    SvarSlett