tirsdag 21. oktober 2014

Hausttid


Eg fann! Eg fann!!! :)


Det regna og bles så det var umogeleg å ta bilete i dag! Hetta fall langt fram så det var berre for foten eg såg. Men der låg det skattar skal eg sei!! Kunstverk! Eike-, blodbøk-, hekk- og stikkelsbæ-lauv!


Eika mi måtte eg ta i føremiddag då det var stilt. Ho er så fin i fargen no, men snøyest for kvar dag.

Og så er det "blad-tid!" Telefonar og purring om stoff. Det er store vanskar med internett frå Tanzania så det kjem an på om eg greier få ferskt nytt derifrå. Men redaktøen i Tysnesbladet har sendt meg noko som har stått i Tysnes. Det er fint. Han var forresten ein grei kar å snakka med!
Og så kjem det litt etter litt. 
Det er i oppdrag frå det høge, så det er ikkje mitt ansvar. Eg må berre vera villig å gjera det han set meg til. Ja det er spennande og!


Det er veldig kjekt med kommentarar!

Her ser de reaksjonen på ein kommentar eg fekk på sist blogg! Ho sa eg yngdest opp att på grunn av turane!


Hekle-kroæ mi.

Ha ei velsigna haustid!


-- mor Gunvor




2 kommentarer:

  1. Ja men det er jo slik at en blir i bedre form og dermed
    også noe "yngre" når en er flink til å trene. Og jeg er imponert
    over at du tar deg ut i all slags vær. Flott gjort, fortsett med det.
    Godt at en kan finne små "skatter" på turselv på forblåste kalde dager.
    Du får nok til et brukbart blad denne gangen også tenker jeg.
    Kan jo fortelle deg at et av de bladene du sender ut var med på
    å hjelpe meg til å ta avgjørelsen om å bli leder i korpet vårt igjen.
    Var det et stund for noen år siden, men så hadde jeg den operasjonen
    som ødela stemmebånda, og da ga jeg meg etter ei tid.
    Har i alle åra etterpå stadig fått spørsmål om jeg ikke kan ta på meg
    ansvaret igjen. Til noen har jeg sagt at da må Gud gi meg skriften på veggen.
    Og det gjorde Han faktisk. Først via ei fremstide i det bladet der det stod:
    Gå i veg så sterk som du er. Og så slo jeg opp i bibelen og det falt øynene
    mine på ei overskrift: Vær hyrde for flokken. Dette skjedde samme morgen.
    Så da hadde jeg vel klar beskjed. I tillegg hadde jeg stadig fått andre
    ord. Men denne morgene ba jeg spesielt om at Han måtte vise meg hva
    Han ville jeg skulle gjøre fremover. Og det gjorde Han. Først via den fremsida,
    og så ved det som stod i bibelen. Så takk for at du er et talerør ved det
    du er med å sende ut. Gud velsigne deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Det er ikkje lange turane, Høgda ein halv time, men vitsen er å koma over dørastokken heime!!!

      Takk for den sterke forteljinga di! Det er så godt å få slike tilbakemeldingar, og eg har så lyst å dela den med medarbeidarane mine! Dei strevar og. Me sender "brødet på vatnet og veit aldri ---.
      Kanskje du sjølv ville dela den i bladet ? Du er god til å skriva!
      Takk skal du ha! I dag skal eg setja eit dikt om å vera villig i blogga!
      Gud velsigne deg på plassen Gud har sett deg! :)

      Slett