fredag 13. mars 2015

Heime att


Sjå kor blått middelhavet er!
 Det var ei sor oppleving for meg å få oppleva dette. Det gjekk over det eg hadde venta meg både reis og opphald!

Men borte bra --heime er no best. Og då eg sat på flyet nynna eg på Heim te Jæren inni meg! Endå her var det regn på tvers og helst kulse etter den varme sola i Spania!

No gjeld det å halda formen oppe med turane mine! Men det er lite å ta bilete av og så har eg problem med å få bileta inn i bloggen. 


Slik vart eg oppvarta ved solesenga i hagen hos mi kjøre syster i Albir




Men trass i kald vind og regn så er det vår! Og den unge kastanjen i sør, utanfor kjøkkenglaset mitt står med knuppar som skin i sola - når ho berre er framme..
Og eg nyttar dei gode strålene og sit på terrassen og. Om eg endå må ha uverskåpa med hetta snrøt til så det er berre er i anlitet ho får skina på naken hud! 
Men det er VÅR! Snart kjenner me nok hevdalukta og!
Det gjeld å SJÅ alt det vakre! 

Det minner meg på det han Holger snakka om  i Misjonsradioen i dag! Og songen:

Det er liv i å se på det Golgata kors! 
--- Se - Se -- og lev! 

Klem frå -- mor - Gunvor


1 kommentar:

  1. Tror vi har godt av en dose med varme innimellom
    Er ikke den samme varmen her. Og sjøen er jo skikkelig blå,
    herlig. Ja våren er her. Kjenner sola faktisk varmer ganske godt.
    Her slipper vi lukta av våren. Ikke på samme måte som på Jæren
    i hvert fall, hehe-
    Ønsker deg en velsignet god søndag :)

    SvarSlett