torsdag 21. august 2014

Bladtid


I går kom det stoff til bladet! 1.og 3. sida. 2. sida var ferdig, Så var det å fiksa 4. sida. Litt problem med 5. sida. Den må eg skriva sjølv! Men dei 4 første sidene er printa ut.


Det verste er at printeren ikkje vil skriva ut etikettar. Det er ein feil frå fabrikken så eg får kanskje ny. Men kva tid?  Eg må nok ha dugnad på å skriva adresser på 150-60 blad - med hand! Kven vil det? Ein får veldig mykje velsigning av dette arbeidet! Det har eg erfart!
Eg har hatt mangeslag problem før, men det har alltid løyst seg. Så eg får stå på!
 Det er det som er så pussig, det hjelper faktisk å be!!


Veret var ikkje så verst, men det er tydeleg at det haustar. Gjekk gjennom holet i hekken nederst i hagen og slapp gå langs den trafikkerte vegen.

Sonesonen er ein driftig kar som ikkje får arbeid nok. Han  kliper "promenaden" min! Her er det mjukt og godt for vonde føter å gå!


Lauvet på det gamle treet med bekken
bekken har skrukka seg og minka i stormane.

På murkanten her kan eg sitja og syngja Du vesle bekk som fossar kjekk.... men mest må eg høyra på klukk og surl frå han og drøyma ---

Å du, å du, kor mykje energi ein får av ein slik liten tur!

Ha ein god kveld! 

m-sm-mm-fm-gunvor









1 kommentar:

  1. Bøyer meg i støvet for arbeidet ditt! Og så fine bilete!

    SvarSlett