lørdag 23. august 2014

LAURDAG OG BLADARBEID


Etter laurdagsgrauten kom siste godkjenning og retting til bladet. Så var det klart til å  trykkjast ferdig. Då er både den gamle AT-en, svart/kvit kopimaskina, og den nye trådlause combi-skrivaren i full gang, og eg må skjerpa meg for å få alt rett. Det må snu rette vegen og vera rett mengde. Det er så fortvila dyrt med toner! Men begge maskinene funka fint! (Og det gjorde faktisk eg og!) Berre nåde!
AT-en går på overtid. Det er ikkje råd å få meir deler eller toner til den. Eg kjem til å sørgja den dagen ho sluttar! For ho har vore veldig trufast. 

Tre bunkar 


er blitt stifta saman til ein stor bunke,


og  bretta saman.

Ein del er lagd i smartkonvoluttar til foreiningar og kyrkjelydar.

Mange gonger har eg hjelp til bretting og slikt,
då går det fykande!


Måndag ventar eg data-mann. Hans oppgåva er å få skrivaren til å skriva ut etiketane 
så eg får lima dei på blada.



Tilslutt må dei taipast og få frimerke på før det går i posten.


No skal eg senda bladet elektonisk til ein medarbeidar som sit nedi Tailand. Han legg det inn på
 heimesida:  www.iraqw.org  Der er mykje å sjå!
Det er mange som vil ha Nytt om Iraqw-Bibelen på epost. Så no skal eg gjera det før eg legg meg.


Det blei ikkje tid til tur i dag, men det var regn og surt.

Ha ei god helg!

Gunvor











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar