søndag 21. juni 2015

3. del av Albaniaturen


Med eit lite klikk for mykje sletta eg første  blogga frå Albaniaturen! Det var no fortærande! Jaja - fortset der eg slapp i går.


Laurdagmorgon tidleg på terassen med spøtet og kaffikiooppen. Like fin og varm dag over Saranda og havet!
Før eg reiste fekk eg eit ord frå Bibelen : "hans miskunn varer." Og det er sant at eg har fått oppleva i livet, og ikkje minst på denne turen! Det har vore nære på eg har snubla mange gonger, men alltid har det gått godt!
 Det var ein roleg dag for om kvelden stillte Arti, sjefen for Skandinavia turistsenter i Albania eller Sarande opp med bil og køyrde oss til heimen sin i Ksasmil. Det var litt av ei oppleving! Me var som kongelige! Tok imot meg or bilen som ei dronning og geleida meg til resten av familien som kom med utstrekte hender og kjærlige klemmar! Så fekk  me sjå hagen. Og det var ikkje småttri dei fekk til å gro og hausta av på eit lite område! Der var druer på høge tre og pærer, fiken , mandlar, oliven, fersken, og sikker mykje meir. Poteter og andre grønsaker, agurk, tomater og greskar trur eg.
. Alt brukte dei i hushaldet og var sjølvforsynte med.
 Dei heldt ofte middagar for turistar og andre. Mora var kokk og heile familien samarbeidde i eit veldg godt samhald. Desse folka var Marta blitt kjendt med  og vorte veldig glad i. Det var tydeleg gjensidig! Meg kalla alle for Mama. Inne fekk me ein utsøkt middag med mange rettar.Typisk Albansk. Alt av eigen produksjon. Ja, i hagen var der høner og ein hane som gol, frittgåande. Fisken fiska dei i havet utanfor.
Brita tok bilete i hagen, men eg trur ho har misst dei, for telefonen kolapsa når ho kom heim!

Dagen etter skulle me vera tidleg klar for ny tur. Girokastraturen. Då var Arti sjåfør og guide.

ha det!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar