søndag 27. september 2015

Ikke alle dager er like!


Åja, det går på blomar om dagane! Eg tykkjer det går seint. Men eg er så glad at eg ser dette! Det går ein heil del av gamal vane. :))


Neste dag hadde det regna masse og eg måtte til bekken og sjå kor mykje vatn det var. Vatnet stod litt over halve røyrene undr brua! Og brunt og grumse var det. 


..Grått i veret og 


dropar på buskane


og Tagetisane hadde nett dusja! Men solsråla kom og laga diamantar på tårevått kinn!


Her hadde visst mannfoolka gitt opp med arbeidet for berre søle..



Fiskesokkane har fått eigar!


Så! Der kom ny inspirasjon til å ta fatt att!


Målet er endå eit til slikt teppe!!

Mange står i kø for å få! Men ein blom om gongen så veks det litt om senn!1


Eg er så takksam for at eg ser so pass. Ikkje lenge sidan eg hadde store problem!

Ha fine haustdagar!














1 kommentar:

  1. Godt å høyra at det går bedre.
    Det er flotte tepper.
    Ønsker deg ei velsignet god uke :)

    SvarSlett