søndag 3. august 2014

Sundagsmorgon

"Morgonstund har gull i munn."


Stå tidleg opp ein sundagsmorgon og nyta sundagsegget og Sangtimen! Kva er vel betre!
Regn ute.
Ei sturtebya så det fløymer i tunet. Men bonden har vore førevar og leia det der det skal.
 
Syng kun i din ungdoms vår! --- Stilt i huset - berre dette som kjem og skaper bilete inni meg:
 Norge, mitt Norge! --- seterjentens søndag  --- når fjordene blåner - som markens fiol -- over den grønnklare bølge - et brudefølge --- Å vestland, vestland --- Som den gylne sol frembryter ...
Gud signe deg, Norge, mitt deilige land!
 
Å for ein rikdom! Den som kunne skapa slikt med ord og tonar!
 
Med ungdomsminne er den tala blanda! Det strøymer på meg så eg knapt kan anda ---
 
 
 
No skin sola!
 
Ha ein god sundag!
 
Gunvor
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar