lørdag 16. august 2014

Tur i dag og


Ein tyngre himmel over meg i dag. Nokre dropar prikka meg i panna.


Og raunbæra helsa meg frå greina, raudare og modnare no!


Bortanfor kalvane og steingarden har sonen fått treska kornet i dag og halmen ligg i ballar som ventar på å verta stabla ein elle annan stad.. Eg skulle lagt turen min dit i dag, men det var litt for langt.


Et teppe til er ferdig og levert.


No er det laurdagskveld og nytt  hekkelety ligg og lokkar!




Ha ein fin laurdagskveld!

Bestemor-mormor-farmor- tante-faster-moster-mor-Gunvor








2 kommentarer:

  1. Så kjekt, Gunvor! No er eg med deg på tur og ved garnbuntane!
    Hald fram som du stemner!

    Ha ein fin kveld!
    Helsing Ingeborg

    SvarSlett
  2. Så koselig å følgje bloggen din Gunvor. Flotte bilete, og vakre skildringar. Heldige barnebarn som får slike nydelige tepper :-) Du e go!! Helsing Nina

    SvarSlett