lørdag 13. september 2014

Laurdag igjen.



Utruleg som tida går! No er det laurdag att. Og då må huset skainast opp. Og i dag kom vaskaran att. Det er herleg! Så var eg med til Bryne og gjekk litt frå butikk til butikk. 
Eg vurderer alvorleg å få meg gåstol! Har lenge fortrengt det, Men no er vist tida moden for det. 
Eg tenkte då eg kom heim at i dag blir det ikkje tur! Men jamman kom eg meg heilt til Tippen og, - heilt oppa tuppen av Tippen!!  Men då har eg jo stavane!


Her er provet på det! Utsynet! Me ser ned mot Hognestad.


Toppen på dagen var at me fekk besøk i dag og!   Herlege Guro med mannen Jakob. Kanskje dei ville koma og prøva kavringane ?  :)) Etter ei dryg melematsstund måtte han  ut att og fiksa på bil, men me strikkekosa oss!!!  :))

Ja det varmar når desse barnebarnsungdomane kjem til oss gamle!!!


Ha ei god  helg!

Klem frå  -mor Gunvor







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar