torsdag 18. september 2014

Bryllaupssong og god natt til sola



Fint ver i dag og! Men det blei besøk på kontoret og dikting.  Gildt å skriva berre det beste om folk! No er han pynta og ferdig. 

Hadde tenkt å laga kavring i går, men det var ein som ville måla vidauger i kjøken! Det varte i dag og , ja, i morgon og! Så då blir det ikkje baking på ei stund! Det passar ikkje på laurdag og måndag får eg barnebarnsbesøk, på tysdag reiser eg vekk og kjem ikkje att før torsdag! Ja, så oppteken kan ei bestemor vera!



Eg ville ut å seia god natt til sola i kveld og. 

Så mykje vakkert det er her på jorda! Når det kan vera så fint her, kor blir det ikkje i himlen då?
Det står så mykje om himlen og boka Himlen på ornt`li  i Dagen i dag. Mykje kan diskuterast og eg vert forvirra av det. Det er så mange meiningar og tankar. Men då var det så godt å lesa det Erik Furnes skreiv i Sambåndet som kom i dag. Han meinar når me døyr i trua på Jesus, så skal me vera der Jesus er. (Joh. 1:1-14.)

Hva gjør det så om her på jordi hytte eller slott jeg bor!er dagen skyfull eller klarHvor Jesus er jeg himlen har!
Nr. 59 i Sangboken: Da Jesus satte sjelen fri. 3. v.

God natt!

- mor - Gunvor











1 kommentar:

  1. Nå he eg best te Astrid om bloggen din! Så nå kan dokke kommentere te kvarandre!
    Veldig stolte av deg mor! ♡
    Klem fra minstabadne! ;-)

    SvarSlett