søndag 14. september 2014

Ein god sundag og - Eg ser---


Å, du!! For ein flott september-sundag! 











Alt tidleg på dag melde barnebarnsdama som bur på Bryne om ho kunne  koma på besøk! Så hadde eg det å gleda meg til ! 
Medan me åt mellemmat kom eldstejenta vår heilt frå Hundvåg! 
Fesleg! Det vart både blogg og Skypehjelp, hekle/strikkeprat og mykjr anna.


I stillt og varmt ver gjekk eg min tur like til tippen og gav meg god tid og fekk nyta både bekkeklukk og lerketirl. Nokre lerker hadde sett seg på straumtrådane, men dei er ikkje komne med her. Dei var vel for små.
 To grågåsplogar kaia seg mot sør og ei kråke kraka lenger vekke. Toget skrangla over Jæren og ein og annan bildu var det og, Elles stilt ogfint.


Fleire kjelver låg nedslegne og graset spreidt fint utover. Det lukta godt høy. Men eg høyrde eller såg ingen maskiner som uroa helgedagsfreden! Det er berre å gleda seg over!


Heim gjekk eg gjennom hagen, der hekken silte dei skrå solstrålne inn.


Jammen hekk der nokre bringebær på ei grein, store og raude!


Og eple!

Tagetes og Multiflora!


Roserekkja framfor muren til terrassen gløda i sola.


Hortensiaen som han planta i vår - som skulle vera blå.


Løvemunnane er på hell.



Kanskje det sit ein gartnar her og slappar av innimellom?



Oppa terrassen.


På veggen






I takaet.



Rosa i kråa som har vakse seg inn gjennom ei sprikka ned på veggen.



Den gamle kastanjen har mist all lauvpryd alt! Det kjem an på om ho greier så mange år til.


Men bjørka står og glødar i kveldsola over rekkja av georginer han planta i vår.

Eg tykkjer det er så fantastisk som hagen står no - og så dette fine veret!!! Det kjem an på kor lenge hagen  står slik. Måtte berre festa de nedpå!
Det er nok mange slike fine hagar!  :))

"Eg ser deg, Gud i kvar ein blom som tirer!" 

(Kjem ikkje på kor songen begynnar. Er det nokon som veit det?)

Ha fine haustdagar!

Klem frå  mor  Gunvor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar