fredag 12. september 2014


Ikkje heilt heldig kvar gong, nei! Og kavringane var litt harde! Eg må ikkje skryta so av meg sjølv! Men du skal få ein dag i morgon--- får eg sei! Det gjeld å ikkje gje opp!

Turen var det ikkje noko i vegen med! Kom heilt til Tippen! Gjekk fort og tok ingen bilete.
 Alle kan turen no etter kvart. Må finna ei annar ruta!


Så hende noko gildt!  Denne yndige og gilde dama kom stiltrande inn døra til meg !!! Å så gildt! Ho er ein resar i hekling, så no vart det hekleprat! Ja det er Marit, mitt barnabarn! Eg svulmar sv stolhet!

Og so ville ho ha oppskrift på kavringane! Det var fleire som ville ha det, så no skal eg skriva den her!


Skonrokker frå mi gode veninne Magnhild.

2,5 dl kveitemjøl
50 gr. margarin 
7,5 dl grov kveite ( litt kli)
1 ts salt
1 stor ss sukker
50 gr gjær
ca 0,5 l mjølk (halvparten vatn)  
175 gr.c  i 25 min
Tørking: 100 gr. c  med ovnsdøra på gløtt i minst 3 timar.

Slik gjer du:
Smuldra smøret i mjølet. 
Rør gjæren ut i litt av den fingervarme mjølka.
Rør veska oppi det turre.
La det stå lunt og hæva i bollen til dobbel størrelse.
 Rull ut bollar på mjøla bord.
 La dei hæva godt på plate  på ein lun plass.
 Steikast midt i omnen.
Del dei når dei er kalde og legg dei utover steikeplate til tørking i omnen.

Om dei ikkje vert heilt så sprø som du ynskjer første gongen, så ikkje gje opp. Sist eg laga vart mine perfekte, men denne gongen i ikkje så vellukka. Kanskje eg skulle tørka dei meir? 
Kanskje har andre tips for å få dei sprø?

Lukke til!

Klem frå  - mor Gunvor.

Ha ei god natt!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar