fredag 19. september 2014

Fint soleglad i kveld og ! :)))


Å klyppa seg, det er kjekt! Det er min form for luksus, pleier eg å seia. Bli vaska og stelt med, ja det er ei nyting! Og så har me det veldig hyggeleg med god drøs heile tida. Er det ikkje min tur med sama eg kjem, så er det berre å ta litt kaffi som står framme! Veldig hyggeleg dama og fin "salong"! 
Skulle hatt eit bilete, men det gløymde eg. Får gjera det neste gong.



Dagen går fort og best det er er det tid for kveldstur. Kanskje den siste fine solnedgangen på ei stund.
Det er heil stilt! Ikkje lerker heller. Jau det  flaug opp ei lerka frå graset berre eit par meter frå meg. I går såg eg tre fly i lufta og ein hanlaider, eller kva  no det heiter.
Tenk at turane blir litt lenger for kvar gong og eg trur faktisk eg kunne gått lenger og! Ikkkje blir eg så trøytt heller!
På "promenaden", ved potet- og grønsakstykket stod traktor med poteter. men arbeidsfolket hadde teke kvelden. Ei kjekke drøs blei det!

Tusen takk for alle gode responsar eg får, både pr. telefon, mail og elles. Det er så rart å berre senda det ut i lufta --- eg veit ikkje kor det går henn.

Ha ei god helg alle!

- mor - Gunvor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar