tirsdag 16. september 2014

Turar og litt til



I dag fann eg denne i kveldsola på Tippen! Som små soler lyste dei! Det er så frodig no og alt veks veldig!



Sjølv i vegen eg går på spirer og gror lubbe nytt fint gras!
Veret har vore superlagleg for bøndene! Masse gras har dei fått. Lenger borte durer traktorar i ferd med å samla saman traktoregga til lange perleband som vert til høge, lange katedralar! Andre stader ligg grasskårane i fine lange mønster. Dei har sansen for kunst dei som slår, trur eg. Eller dei tenkjer vel helst at det er mest praktisk, og så vert det kunst!

Her er den nye anskaffelsen  min, fint parkert i vaskeromet. Han tek ikkje mykje plass. I går prøvde eg han ut  på turen min, men det vart ein nedtur! Det var noko knurpete for han på vegen eg går på. Måtte skua han og det er ikkje bra for ryggen. Nei der er stavane best. Dei tok eg i dag og er fornøygd med det. Men han blir god når eg skal til Bryne og rundt å handla. Eg kan sitja å kvila på han og! Og så er han lett å ta med om eg vil reisa lenger, med fly kanskje.

Har ein sundagsfølelse i dag! Me var på noko som dei kalla Seniortreff. Der var det gladsang, kåseri, god middag med steik surkål , tytebær og sviskegraut. Eg likte best når me fekk vera med å syngja :

 "Han er min sang og min glede!  --- Jesus i dine hender jeg hviler til livets slutt!"

Klem 

--- mor Gunvor







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar